for what it's worth, i love you.

tjaba, nu är jag hemma igen efter en as bra helg. ska försöka sammanfatta nu haha.
 

lördag ; gick upp tio över fem. jobbigt som satan! sen ner till storbrunn där vi möttes upp och packade in i bilarna, jag elin karin och fredde hamna i jonas bil! hihi. smsa till lina och väckte henne. sorry! vissa andra var ju svårväckta tyvärr ;) men fick svar när vi var framme.  då var det iallafall bara att dra på sig massa kläder och ta brädan och sen köpa liftkort och grejer. sen var det bara att åka. gick as kasst i början men sen då karin lärade mig litegranna gick det bättre! förutom att jag vurpade och gjorde illa nacken. ackack.  då vi åkt hela dan så packade vi in oss i bilarna igen och åkte till en ungdsomsgård som vi hade hyrt och det var as lyxigt; klättervägg, biljard, gym, solarium,  air hockey, storbilds teve , och allting! tänk om vi skulle ha ngt sånt i östhammar, skulle ju va super! vi käkade tacos och mös massor, det vi är bäst på iallafall. sen vid halv ett tänkte vi att det var en dag imorrn och skulle sova. haha gick ju inteså bra då alla var övertrötta och det blev massor av prat. och jag skulle dela madrass med elin & christopher. vi hade två st. jag låg i mellan dom. vill bara säga att då jag vaknade låg jag på golvet och dom hade varsin madrass haha..
 
dagens vurpa; jag och karin står och ska på sittliften, jag får baktyngd eller nått? iallafall kör jag en banaskals klot och jävlar var vi garvade. och lift killen var snygg. mucho pain.


söndag; vi vaknade aningens trötta. jag hade så jävla ont i nacken och ingen var direkt taggad på att åka.  men vi hade ju betalt för två dagar i backen så aa det var ju bara att åka. vi åkte i pirncip hela dan. det var faktiskt kul när man väl började. vi åkte alla tillsammans och då blev de kul. vill lägga upp alla filmer och grejer här men då måste jag lägga upp dom på youtube först och de orkar jag inte haha. "skidåkarna" åkte iaf tåg och mänskligt slalom. hah. sjuka i huvet. sen så åkte vi hem och jag elin och karin sov som stockar hela vägen. förutom då vi stanna och åt i tönnebro.  kom hem vid nio och då gick jag och la mig direkt. TACK FÖR EN AS BRA HELG KOMPISAR!


dagens vurpa; alla med skidor åker i ett tåg, fredde tappar balansen och det blir domino. hahaha kolla bilden!


bjuder på lite pics från helgen! (finns fler på
http://www.kariins.bilddagboken.se )

  

nu ska jag skriva klart mitt arbete om august strindberg. ojobiggt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback