det är inte min dag idag

tjaba. idag är det påskafton = ÄGER. jag har fått ett påskägg med godis av farmor och farfar och ett med lite undies och pengar till mobilen av mamma och pappa. det är det bra som händer idag. har inte vart en bra dag för mig. vet inte varför men det känns tungt. jag är inte en sån som klagar men det här är riktigt jobbigt. hatar det. att vara ledsen/konstig/deppig utan att veta varför suger ju mest i hela världen. nu ska jag sluta klaga. imorrn kommer faktiskt elin hem och det är jag så himla glad för. behöver verkligen prata med henne. nu ska jag sova. puss





There are ways I've fallen
There are times I've been so weak
There are moments when I hear redemption calling
But I'm too far down to speak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback