what you got

gårdagen var så jävla rolig. ett as bra avslut på en väldigt jobbig dag. glömde allt och bara var , hade as kul! blev kompis med polisen och fick ett plåster för jag ramla och slog i handen. haha den här veckan har gått så dåligt för mig så jag har lyckats göra illa mig massor; brännsår på magen, två sår på fötterna, stukad tå, sår på handen, fått ett blåmärke. så jäävla smidig jag är. imorse gick jag upp vid åtta och skulel duscha. sen så drog jag och lina till uppsala och handlade lite. skulle träffat rasmus och chrille men fyllona sov ju tills halv två och då var vi påväg hem så det får bli en annan gång. men måste erkänna att jag saknar töntarna jätte mycket. så då jag kommer hem lever ni farligt. nu ska jag sova om ett tag. måste sova igen lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback