tisdag 18.42. mår illa, gråtfärdig redan nu

hey kompisar. min blogg har vart nedstängd eller nått liknande så har inte kunnat skriva. men nu funkar det (hoppas jag) .
Imorgon är det the big day. slutar nian. har längtat jätte länge, men just nu känns det allt annat än skönt att lämna allt det trygga jag har i den här fula älskade skolan. det är en trygghet som har tagit fyra år att bygga upp och imorrn försvinner den. kommer sakna att alltid sitta där på den bästa stolen i klassrummet varje måndagsmorgon för att ha ett oseriöst klassråd, kommer sakna att varje morgon mötas av bästa björn i korridoren, kommer sakna att bråka med daniel, kommer sakna att skratta åt johannas och mina värdelösa skämt, kommer sakna våra pratstunder på slöjden, kommer sakna elevrådet (eller om jag ska vara ärlig så är det nog mest jules därifrån), kommer sakna ulla i fröfiket. nej nu ska jag sluta rabbla upp saker för tårarna bränner bakom ögonlocken. hur många som helst är dom. men jag tror jag sparar dom tills imorrn. för jag lovar att då kommer dom rinna. sista dagen med 9c och nu gick det inte att hålla tillbaks dom längre. vi ses imorgon min bästa klass. älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback