LIVET LEKER

hey happyfaces. ursäkta för min dåliga uppdatering men jag orkar verkligen inte med att blogga hela tiden. jag har ju trots allt sommarlov och jag utnyttjar det fullt ut kan jag bara lova! hela det här lovet har  R O C K A T  så jävla hårt. grekland, häng med vänner, & sen har jag seglingen, båtveckan och vässarö kvar! can't wait! gårdagen var också så jävla rolig, med as roliga människor.  ikväll skulle jag åkt till daniel där det var lite partey (igen, hahah) men jag orkar verkligen inte, plus att jag ska jobba imorrn. så jag och rekan kör en mjukisbrall kväll och kollar på step up 2, blir minst lika bra! lev livet pussys. det gör jag

Kommentarer
Postat av: C

höhö vännen. Kul att du har kul. Lek med mig mer någon dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback