just dance

hey hoes! för det första ska jag börja att be om ursäkt för att jag har vart dåååålig på att blogga. har inte riktigt haft tid om jag säger så, eller jo tid har jag haft men den har jag utnyttjat bättre än att mögla framför datorn. de trodde ni inte va ! i måndags åkte jag och karin in till uppsala och umgicks med sötnosarna chrille & rasmus. och det var så.jävla.kul ! skrattade i ett år på chrilles balkong. ännu roligare. sen åkte jag och karin hem och vi nattbadade med danne andre och robin. igår så jobbade jag sen åkte jag och mamma och åt middag i öregrund, på slupen (!?) det var mys. sen då jag kom hem stressa jag som fan med att byta om och sen tog jag bussen till gimo. där blev jag mött av danne & andre, (som skulle ta hand om mig, haha) och sen presentera dom mig för adde och sen hängde jag med adde i princip hela kvällen. danne & andre fixade inte riktigt den här barnvakts grejen. sen kom renee ! tack gode gud. och nu sitter töntarna och tjatar på mig att jag ska åka pizza med dom nu. NEVER blir mitt svar. haha men ska nog hänga med och va lite social iaf ! PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback