hoppas hoppas hoppas

hej på er kompisar. idag har jag slitit bajs hårt på mitt arbete. det var mysigt , eller kanske inte. men sen så drog jag och pappsen till granngården och handla nått som han skulle ha och sen smed vi lite planer. HOPPAS SOM FAN KAN JAG SÄGA. och nu ikväll skulle jag och karin ha tagit en liten semester fram & tillbaks till uppsala haha, vilket liv vi har. men ingen bangar på att åka buss. förutom karins busskort som helt plötsligt inte ville samarbeta och var helt jävla borta. så där rök våra semesterplaner. så nu ska jag ta moppen till henne, för de är så jäääla långt och cykla förstår ni. sen ska jag vara teknisk och hjälpa na med sin nya mobil. imorgon funderar jag på en snabbis in till stan på morgonen, för att inhandla present till jossan ! sen ska jag till simsalbim och handla lite stuffs tills på lördag också också. (right rekis?) sen blir det kalasfika hos josefine som blir 16 år! nu har vi känt varanda i 13 år, helt ofattbart vännen, och jag älskar dig! så jävla mycket minnen, jag menar, glass i mitt fönster, trädet, näspetar robert? haha jag kan fortsätta hur längesom helst!






förr


nu



och snälla låt det bli föralltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback