:(

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
varför vill du veta?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
tuggummi

3) I ditt senaste sms står det?
jag jobbar ju..

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
lady gaga - just dance

5) Var är din pv/fv just nu?
om jag ändå visste

6) Välj ett ärr på din kropp?
ja jag har ett på magen . det fick jag när jag och jimmie jansson hade vattenkrig och jag blev fälld av robin och jag ramla och gled på gräset , så de blev ett brännsår

7) Vilka är dina favoritfärger?
vet inte ritkigt!

8) Vilka i ditt liv litar du på?

mamma pappa karin elin hanna björn

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

isåfall skulle jag heta lydia, som pappa ville från början!

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
den skulle ljuga, för det finns ingen som tycker och vill det.


11) Hur ofta svär du?
tyvärr för ofta

12) Litar du på alla dina vänner?
nja, men mina närmaste !

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
ja, eller beror på vart

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
ibland

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
otrohet, svek.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

hahah! fyfan vilken fråga. vet inte ritkgit

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
omtänksam, snäll, ha humor!

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
ja tack. slippa vara själv

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
mamma, karin ,elin, björn, hanna

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
ja det tror jag nog

21) Var togs din profilbild?
i mitt badrum

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
saker som gör mig ledsen. tyvärr

23) Vem känner dig bäst?
karin !

24) Vad är helgens planer?
berkinge nån dag om de är nice väder!

25) Vad har du på dig just nu?
shorts & linne


26) Har du någonsin slagit ett träd?
japp

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?
ja

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
aldrig äta

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
både och! haha

30) Finns du där för dina vänner?
jag hoppas det

31) Gillar du att umgås med andra människor?
ja, det bästa som finns!

32) Har du lätt att förlåta andra?
beror helt på vad det är som hänt.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
aldrig

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
nja, smsar

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
ja

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
vem vet!

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
ja tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback