allt allt allt kommer till den som vågar vara rädd

hey hoes. nu är jag hemma efter två veckors semester i grekland. var ju härligt men fan vad jag längtade hem, det var ju sjukligt. när vårt plan var försenat hem och det var massa trassel höll jag på att börja grina, haha! men vi landade halv fem och då kunde jag inte somna så jag var vaken 19,5 timmar dte dygnet. fyfan vad jag sov gott vill jag lova. de senaste dagarna har spenderats med karin elin och björn (som förövrigt åkte till usa i en månad idag med perawkieh, jävla as) och med lite grabs. jag och elin hade en sjukt kul kväll igår med jaken och en liten stund med mackan haha. fan vad mina kompisar äger!! och just nu längtar jag så sjukt tills helgen. hoppas som ett as på att det blir som jag vill. då blir det ju as bra. puss HEJ

Kommentarer
Postat av: DIN KARIN

helgen kommer bli great! ;)

(hoppas jag :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback