summernight city

idag hade vi veckans segaste skoldag. tisdag. men klassen brukar ju göra så att det blir lite lättare men idag stod jag inte ut med vissa. visst att ni skojar men idag blev det för mycket guys.
sen efter skolan skulle jag och karin gjort matteläxan men det orkade vi inte så vi kollade på oc , och sen åkte vi och gymmade , och det gick as bra! sen solade vi efter, de behövdes kan jag lova. sen åkte jag hem och duschade och så. och nu sitter jag här och har träningsvärk sen gårdagens gymnastik träning , i nacken mest.  blev erbjuden massage av håkan men attans att han bor i huddinge hahah. imorrn ska jag först göra matteläxan sen ska jag och elin på friskis&svettis! har börjat med min operation smal utan att sluta äta nu. hoppas det funkar. pusss!

Kommentarer
Postat av: yes yes

för det första så är du redan smal punkt slut och för det andra så blir jag nervös när min kusin erbjuder sig att massera dig. skäms på honom HAHA . nu är det nog dags att ta det där steget jag måste ta med dig till honom HAHA . puss älsakr jag älskar dig såå mest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback