summering av knut!

sådär. nu ska jag skriva lite om min söndagkväll! hah , lite sent men äsch. det var ju knut då, och visst lite feltajmat när det är söndag när knut mest brukar handla om att dricka hah. men iallafall hade jag askul.
jag karin och jossan tog tio i sex bussen till gimo och där gick vi mest runt lite för de hade inte kommit så mycket folk än, och kollade lite på alla som var utklädda. då vi stod och kollade på alla som hade klätt ut sig så gick det förbi en präst. då sa jag ; ah kolla en präst.   då vinglar han till  och jag lägger till ; en full präst. och vad tror ni inte händer? jo han vänder sig om och jag får panik och gömmer mig bakom nån. och han glor på karin och tror att det var hon som sa så . haha gud så vi garvade då! sen  efter en timme gick vi och mötte fian & emelie.
då gick vi och leta upp emelies kille linus och sen var vi med hans gäng , dom hade klätt ut sig till forsmarkare som var fulla? haha. men iaf. vi stod där och snackade ett bra tag och emelie lyckades spräcka läppen på linus.
sen gick vi en sväng och tog hand om johanna stackarn. sen så lämnade vi henne med munken och gick en sväng, sen hittade vi på linus & dom igen och då skulle jag och värma nån killes händer? hahaha iallafall han ville låna mina vantar och jag ville inte låna ut dom då värmde jag hans händer istället. ja vad ska man säga? mina vantar luktar nu en blandning av sprit cigg och rök  typ, mums, haha. sen gick väl i stort sett hela kvällen.
sen lite senare så mötte vi några som ville bugga . haha jag ställde självklart upp men då vi hade dansat så kom det några om omringade mig och emelie. och sen var det nån som löft upp mig och sprang med mig ner mot vattnet , fy fan vilken panik jag fick. hah det var as kul!
igår började ju skolan igen, men man var ju inte så pigg på att gå upp och pallra sig till skolan men det var man ju tvungen till, jag var pigg men hade ont i huvet som jag hade hela söndan också ;( fattar inte. johanna var det mera synd om men  hon får skylla sig själv ;) iallafall drog jag hem tidigare från skolan efter att ha vart på två lektioner!
då jag kom hem pluggade jag sen drog jag på träning , och sen duschade jag där med elin & sofia.
idag har bara vart en helt vanlig dag, förutom att jag fick nån äcklig jag-kan-inte-andas-för-jag-är-förkyld-och-springer-attack  när vi hade hinderbara på idrotten, inte kul! sen kom jag hem och nu har jag  världens mensvärk, inte så kul kanske.   PUSS


Kommentarer
Postat av: guess

kirrat å klart. hoppas filmen är great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback