summering av 2007

okej, nu ska jag då försöka sammanfatta mitt år. tvingar absolut ingen att läsa men gör som ni vill

Nyår firades hemma hos hanna med våra familjer, och den kvällen ägnades nog mest åt att dansa dansmatta om jag kommer ihåg rätt, kanske ingen höjdarkväll men det dög.
Vid den här tiden umgicks jag väldigt mycket med matilda, olivia, felicia och pallis. Sen var det ju knut och det var så jävla roligt! vi var poliser och jag riktigt njöt och var bara glad. Började också umgås mer med karin vilket var väldigt posetivt.
I februari åkte jag till teneriffa med min familj, farbrors familj och farmor och farfar , det var en bra resa.
Månaderna flöt på och sen hände det, den 20 april var vi tvugna att avliva min kanin som jag hade haft i sex år. jag bröt ihop och var verkligen (nästan löjligt) jätteledsen. det var något av det jobbigaste jag gjort.
I april fick jag då mitt jobb, det behövdes verkligen då!
Vid den här tiden tog konfan upp jättemycket tid och vi hade ett riktigt järn gäng. i maj bärde det av på läger till grövelsjön för att vandra. åh den veckan kommer jag alltid minnas som en av de roligaste i mitt liv. det var så himla kul att bara slippa tänka på allt hemma och bara vara med sånna man tycker om.
Den 26e maj konfimerades vi och jag sjöng solo inför 300 pers. opirrigt.
I juni hände det något som förändrade. jag träffade dig. vi kunde ha gjort sommarn till den bästa men jag förstörde och jag ångrar mig. nu har det blivit som det blivit och vi är bara vänner..
sommaren gick åt att bada, sola och umgås med sommargäster. vilka sommardagar & nätter alltså.
drog till skåne med scouterna en vecka och det var askul , och jag fick umgås med freddy!
sen åkte karin till malta på språkresa och jag vart lämnad at home. men när hon kom hem så var jag där på arlanda för att hämta henne. och fyfan så vi grinade. jag var så lycklig att du var hemma då!
Sen så åkte min familj och hannas familj till italien. det var en av de bästa resorna jag gjort!
Sen började jag nian. jobbiga nian. Min bror flyttade och jag blev ensam hemma och fick det väldigt lugnt och jag fick bestämma mycket hemma, det var både kul och jobbigt att han flyttade.
i oktober mådde jag inte så bra. saknade dig och var bara trött på mig själv och hela mitt liv, men jag ordnade upp mig , som alltid. och fortsatte. man kan inte vara stark utan att kunna vara svag förstår ni.
den 12 november var jag karin jenny och malin på lars winnerbäck. lätt det bästa jag gjort på länge. han ägde och jag var riktigt lycklig , kände att nu är det ingen fara med mig längre, jag är starkare nu.
sen fyllde jag femton första december.och med december och allt va det innebär flöt den månaden också på. julafton var en av de bästa dagarna.
igår var det nyårsafton och det var ingen höjdare. jag var med hanna och våra familjer och vi fick inte gå nånstans?
åh men vi försökte ha kul och jaja. let's this year be better

Alltså har mitt år varit bra men kunde vart bättre. men nu ska jag inte tänka på alla saker som får mig att må dåligt, utan alla saker som får mig att vara glad. mina vänner är de bästa och jag ska få dig tillslut. så är det

Kommentarer
Postat av: Ice

GOTT NYTT ÅR!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback