onsdag

sitter i skolan nu och har ep-tid. men eftersom jag är klar med so;n, no;n och nästan all svenska så jag smet ner till bibblan med iuhana! Igår var vi i stockholm med alla nior. det var skoj! vi gick på stan och jag fick med mig ett par skor, en bh, och sen så ett par solbrillor jag suktat efter ett tag! i love them. sen när vi skulle hem så hade det hänt en trafikolycka i slutet av e4an så vi stod i bilkö i en timme. kanske inte det roligaste som finns menmen.
så det tog ca 3 h för oss att komma hem! sen när vi hade passerat uppsala så smsade elin och sa att det hade vart en till olycka mellan alunda & uppsala. jag började tänka ; vem är det? är det någon jag känner? vad har hänt? .  och ännu oroligare blev jag när vi kom dit det hade vart. precis i korsningen där man svänger in mot almunge. usch usch usch. HATAR OLYCKOR. seriöst jag fick panik. men som tur var hade det inte hänt någon jag kände något. och detvar ju en rackarns tur. sen åkte jag hem till karin och vi kollade gossip girls. det verkar bra!
Men nu ska jag ha rast! sen so. sen lunch, muums! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback