om man hade haft tur att få va med nån som du

tjenare bloggen. idag har jag gått i skolan! idag har vi det som vi kallar so-dagen. eftersom alla våra lektioner fram till tio i två består av so eller svenska. eller först är det ep, med so sv och no. sen har vi so sen lunch sen so sen sv.
hah kul för er att veta men iaf , jag gillar den här dan för so är mitt bästa ämne accually! idag har jag smörat som ett as vill jag lova. aja iallfall. när jag kom hem gjorde jag matteläxan som var jättesvår sen läste jag lite engelska.
Ikväll skulle jag och elin ha tränat men sen kom vi på att vi skulle åka pulka och latcha lite i getabacken, haha måste vart ÅR sen jag var där sist. jaja men kul iaf. karin ska också med, och sen ska vi försöka tvinga med några fler!
men nu ska jag gå ner och krubba lite. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback