om man hade haft tur att få va med nån som du

yoooo alla fans. nu sitter jag här (igen) och softar. jag har faktiskt blivit tvingad att blogga så why not.
sitter här och lyssnar på håkan! idag har mitt seniorlag anmält sig till fetaste seniorlägret i sommar på vässarö, ska bli riktigt nice. dan innan vi åker är det lars winnerbäck i stockholm, och sen dan efter seglar vi ut till vässaör och verkligen bara njuter! ska bli så jäääävla skönt. och det blir ett perfekt avslut på sommarlovet.
jag och karin kom på idag också när vår ledare frågade vad vi gjorde om dagarna. haha alltså det var rätt pinigt när både karin och jag sa ; eeh. vi äter. hahah otjocka vi måste ha låtit som..
imorrn vet jag inte om jag ska jobba. vill inte vill inte. snälla låt mig vara ledig imorrn i'm beggin you. låt mig vara ledig en enda fredag.  men bossen har inte svarat på mitt sms så jag får vänta tills imorrn innan jag får reda påt antar jag.
aja efter det iallfall ska jag hem till bästaste elin och fira henne, det blir jag jossan amanda linnea elin, pontus & robin tror jag ? skojskoj, vi ska bada tunna tror jag! haha ;) sen på lördag ska jag och farmor åka till stockholm! vi ska gå på riverdance, låter kanske inte så skoj men jag och min farmor har seriöst as kul ihop. hon äger.
sen på söndag blir det jobbjobbjobb. och det blir det hela helgen efter det också. wiiee säger jag bara, men pengar rullar in. ska söka sommarjobb på dagis också. måste snacka med syven om det. och sen helgen efter det ska jag ätnligen (bättre sen än aldrig) ta moppekort, hah kanske låter sent men asså pappa payar och jag har ju köpt moppe och grejer så det blir säkert bra!
det här vart väldigt mycket längre än vad jag hade tänkt. så nu drar jag ner och tvättar bort sminket. tjarå


letting go doesn't mean giving up
idag saknade jag dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback