my baby

sitter här med karin , vi har precis kollat på fjorton suger (okej det var en timme sen) , och nu sitter vi här och väntar på våra bröder så karin slipper gå själv hem. erbjöd henne sovplats men hon ville inte väcka sin father så vi väntar på peter istället :) karin har försökt slå rekord på snake på sin mobil och jag har suttit här och pratar med en tuffing på msn. eller nu försöker hon guida runt peter i hennes hus så att peter ska hitta hennes locktång, massa tillbehör till den, skåpnycklar och idrottspapper. hahah alltså stackarn. han förstår typ ingenting.
vi kom precis på att vi har hockeyturnering den 11e med skolan. jag har precis börjat fundera på att ta livet av mig. jag måste slipa mina skriller. alltså, vi har anmält oss till att skämma ut oss. kul. men vad gör man inte för betyget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback