min kväll!

idag eller igår om jag ska vara exakt, så jobbade jag först på dan, sen så efter jobbet åkte jag hem och duschade sen så åkte jag till öregrund för att hänga med kanske världens bästa kompis björn. vi åt asgod mat och sen så spelade vi lite guitar hero och sen åt vi godis. hah, sen drog vi på tjugoårs fest där hans storebror var och då var vi med dom ett tag sen gick björn med mig till bussen. då jag satt på bussen ringde mamma och sa att de kunde ha hämtat mig senare. bra timing. verkligen. men iallfall på bussen träffade jag fian och en aningens full emelie. så vi hade skoj på bussen hela vägen , hahah. sen kom jag hem och nu ska jag sova. för klockan tio har jag träning! sen efter det ska jag jobba igen, kul hehehe. ha väl jobbat ungefär 40 timmar den här månaden. puss!


(måste tillägga att det inlägget om wow var det bjearnie som skrev, hahah)

Kommentarer
Postat av: Earnie

aa visst, du vågar bara inte erkänna att du är helt förälskad i wow nu!

2008-01-20 @ 01:56:27
Postat av: karin

alltså julia jag hoppas för din och alla andras skull att det var björn som skrev inlägget före HAHA jag menar WOW :S hahahahhahaha puss

2008-01-20 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback