igår hade jag tretton unika besökare

imorse vaknade jag med karin bredvid mig klockan tio i tio. tänkte vafan jag måste sova ett tag till, måste utnyttja sista dan på lovet, så vi sov till tolv ! as skönt. då gick vi upp och gjorde gröt, duktiga där. sen så gjorde vi oss i ordning och drog ner på stan och jag fixade lite stuffs, sen träffade vi på empan och hon skulle till fian så då följde vi med och var där ett tag, sen så gick vi och köpte fika sen gick vi hem till mig och bara softade. sen åkte hon.
imorgon börjar skolan, tro mig jag skulle inte banga på en veckas lov till. men bara att kämpa på nu. jag har så jävla många ämnen jag ska höja mig i och om jag ska göra det måste jag kämpa. och den 10onde kan man ju börja söka. det enda jag vet är mitt förstahandsval. sen blir det väl brux antar jag. men tänk om jag inte kommer in på första? jag har ingen aning om vad jag vill då. det är bara att hoppas att jag kommer in. om jag höjer betygen så lär jag göra det. åh hatar att välja. vill inte splittras från min klass, eller skola. vill inte bara skiljas från alla man träffar varje dag, inte bara klassen. utan elin jossan pontus freddan mfl.. dom som man alltid pratar med på rasterna. karin kommer jag ju inte skiljas från eftersom vi söker samma linje, det är bra. första gången (om vi kommer in) vi går i samma klass! pendla tror jag inte kommer bli något problem faktiskt. jag gillar att åka buss.

nej nu ska jag sluta tråka ut er, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback