you know it's not me

hallå alla fans. idag har jag pluggat engelska i princip hela dan. sen smet jag iväg på hockey med elin mackan lina  och plockis, träffade även en efterlängtad sara. östhammar spelade oavgjort och jeppan och david gjorde varsitt mål. och just nu sitter jag och oroar mig för uppsatsen vi ska skriva imorgon. är det något jag verkligen aldrig lyckas med är det uppsatser. menmen. det löser sig väl får jag hoppas. men nu ska jag ta på mig brorsans gamla hockeytröja och sova. puss!!




Sömnen kommer som en vän
en mjuk varm hand i tystnaden
Sömnen kommer som en vän
Den dömer ingen
glömmer ingen
öppnar bara famnen


Kommentarer
Postat av: kariin

jag vill inte ha uppsats i morgon!!!
puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback