tillägnat eo.

tjenare bloggen. den här helgen har vart super! i fredags jobbade jag , och fick sluta 45 min tidigare och fick 4 semlor (äckliga..) med mig hem. hann ingen middag innan jag skulle iväg igen , men det är ju inte hela världen. pappa skjutsade mig elin och sofia ner till ishallen där vare hockeymatch mellan gimo och östh. gimo blev piskade med 4-2! efter det traskade jag och karin hem blöta om fötterna och stelfrusna. så vi badade jacuzzi sen sov vi. vi skulle först dela på hennes 90 säng. ah good luck, när hon somnade så  började hon röra sig som om hon simmade ett fjärilslopp eller ngt så jag pallade inte me na så jag hoppade ner till madrassen. jaja. sen vaknade vi och käka frukost och grejer. sen fixade karin sig och sen gick vi hem till mig så fixade jag mig. sen kom håkan och vi typ kollade film. hah sen så gick karin och peter hem till sig. då käka vi och sen kollade jag och håkan fyra filmer till haha. myspys! sen åkte han tillbaks till huddinge halv två. stackarn! imorse var jag skapligt trött då klockan ringde klockan nio. men tanken på att jag skulle få träffa elin + våra underbara gympaungar fick mig att gå upp utan problem. idag var det bara sex st barn där men vi hade roligt. alltså fasen vad vi ska vinna busam om två år! sen drog jag hem . senare kom pysen hem till mig , innan vi skulle ner och kolla hockey igen (nördar ohyeah), det blev jag pysen, elin rekan karin linnea adde jempa och plockisen som kolla! östhammar förlora tyvärr mot almtuna men det var ju förståeligt eftersom östhammar gjorde ett misstag . jaja. sen drog pysen och jag hem till mig , hon käka en macka sen drog hon på fotbollsträning. själv sitter jag här och nöter akon - mama africa, den är as bra! PUSS


Kommentarer
Postat av: karin

jag tror mer att jag började röra mig i sängen på grund av att det fanns så mycketsnygga killar i min dröm som jag ville efter HAHAHA .

Postat av: eo

haha, danke! fint och bra skrivet inlägg. hahahahahah :D jag tror nog mer på karins version. verkar mest trolig. hihi. sovis!

2008-02-03 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback