och allt jag vill är få bort dig ur mina tankar.

nu har jag precis blivit förhörd på svenska provet. sitter väl dugligt men ska plugga lite till. överväger om jag ens ska läsa på spanska glosorna. borde kanske göra de. men kan ta de imorrn på epn iofs. jag sitter här och har så jävla ont i min rygg, ingen aning varför. sen har jag ont i min ljumske och mitt vänstra lår, för jag har sträckt ljumsken och det går typ ner i låret. så jääävla smidig jag är! nu ska jag hoppa in i en varm dusch och duscha tills jag nästan svimmar. det är skönt. och imorrn får vi sportlov. jag längtar. hoppas på att få träffa dig då, det var ett tag sen ..

Kommentarer
Postat av: karin

du har jag nog träningsverk gullet ;)hihi.
jag har då lyckats spräck blodkärl i handen :S i diiie. det ser helt cp ut haha . och så har jag träningsverk i rumpan hahah

Postat av: karin

du har jag nog träningsverk gullet ;)hihi.
jag har då lyckats spräck blodkärl i handen :S i diiie. det ser helt cp ut haha . och så har jag träningsverk i rumpan hahah

2008-02-14 @ 21:27:10
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback