now show me something pretty

idag när min klocka ringde 07.00 så kände jag inte alls för att gå upp. mitt äckliga ben sa emot men jag var ju så illa tvungen att pallra mig upp för att sen kila till jobbet. det gick finemang och jag fick gå redan 14.30 ! sen kom jag hem och vilade lite, sen nu har jag duschat och ska äta, sen ska jag och sara gå ner och handla sen blir det fettokväll framför melodifestivalen! as mysigt att få umgås med dig hjärtat! juste,  fick reda på igår att min gudmor hade skärt sig i tummen och åkt till akuten, och jag trodde ju att det inte var ngn fara, men nu fick jag reda på att hon ska opereras typ ;/, usch jag vet att det inte är ngn fara, men ändå. sjukhus är det värsta jag vet och det värsta jag vet är också när nån som man känner är där. menmen. ha en bra kväll allihopa. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback