JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD IDAG!

hej bloggen. idag är jag as glad. vet inte varför men det är bara så. jag har världens bästa vänner och det verkar faktiskt som om dom flesta börjar bli glada igen. hatar att se dom ledsna , och idag har jag inte sett en enda ledsen min och det gör mig så jävla glad!  nanana livet äger ibland. visst är det vissa saker som saknas men det är bara massa bonus saker! haha. aja. nu ska jag skriva ett arbete om august strindberg, eller ja börja iallafall.
puss



idag var det ett år sen den värsta dagen i mitt liv,
jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla bra julia

2008-02-27 @ 21:22:53
Postat av: lina

det var jag som kommenterade innan, namnet kom inte med. hahah

2008-02-27 @ 21:24:40
Postat av: kariin

jag håller med lina! du äger verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback