idag har jag gjort alla uppgifter på träna mera

hej kompisar! idag har jag tränat mina småbarn med elin, sen var jag tvungen att vara hemma (fast jag ville följa med karin till uppsala!) och jobba matte med farmor. hoppas jag inte förstörde din dag hoooney, ville ju höra allt om gårdagen och eftersom det inte gick att träffas ikväll pga piss skolan så hoppas jag att nästa helg är våran. right? och sen är ju lovet vårat också! du är den bästa som finns. imorgon är det skola igen, den här veckan väntas två prov ; genetik och språkhistoria. rätt roliga faktiskt haha.. börjar bli lite pinit när man tycker skolan är kul!  nej men nu ska jag bädda ner mig i sängen med godis & loka och kika på bombay dreams. en as kylig film! PUSS

Kommentarer
Postat av: kariin

nejdå min dag blev inte försrörd, skulle dock ha vilja vart med dig meed. puss

Postat av: earnie

bara skönt om man tycker skolan är skoj ju (H)

2008-02-10 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback