du behöver aldrig mer vara rädd

tjaaaaaaaaaaa min älskade blogg. gårdagen var kanon! bestämde mig 45 min innan bussen gick att jag skulle åka ändå, och jag ångrar mig inte en sekund,  jag hade askul och lovet kunde inte få ett bättre slut. idag gick jag upp nio (pain) och tränade mina småungar. alltså dom är helt unbelieveble, vi gjorde handvolt med dom idag, fan vad dom äger! haha. sen efter det åkte jag hem, duschade, sen tog bussen till öregrund, där jag träffade björn som har vart i lanzarote. han var förmodligen en av dom brunaste i världen höhö. vi tjockade oss med godis och bara softade! sen åkte jag hem, och trodde jag var hungrig men sen när vi skulle äta mådde jag bara mer illa men tröck i mig lite endå. så nu sitter jag här , och ska kolla på film på min bärbara dator nu, jag har fått den av albin för han köpte ny. sen ska jag äta en banan och dricka vatten! ME LIKES. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback