där är himlen lite närmre för mig

hello alla fans. idag har jag klippt mig, jag var as nöjd känns bra! sen drog jag mamma albin och ellen in till uppsala, vi lämnade ellen på bussen till ramundberget och sen så drog vi och handlade lite; blev en skinnjacka, en tröja, ett ryggskydd & ett par vantar. fast ska lämna tillbaks jackan imorrn den var konstig hah.
men nu ska jag nog ta tag i att städa mitt rum, sen ska jag gå upp och sno min brorsas bärbara dator för han köpte en ny idag.. så jag ska sno hans gamla och lägga mig i sängen och kika oc, oh me like! jaj. puss

Kommentarer
Postat av: eo

haha. nice dag. att ahndla är ju alltid askul! synd med jackan. hade säkert sett kul ut. :D ne då. man ska byta saker man inte tycker om. heh. okej. bussen tur & retur alltså? Julia = datanörd? haha. lyckos dig. här får man typ armbåga sig fram till datan. alla fem ska typ ha den samtidigt. tyypiskt. å när man äntligen får den lägger den av så man får skriva det här twice. aja. ha´t bra!

2008-02-18 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback