at karins place

haahhah i die. jag och karin sitter vid datorn. eller ja , jag sitter vid datorn och hon sitter med min mobil.
vi pratar om x och karin säger;

-alltså , han är skum, antingen säger han ingenting och sen när han väl säger nånting är det någgonting helt sjukt.
jag börjar då asgarva.
och karin stannar upp i sin vilda utläggning och säger ; - vad skrattar du åt?
jag ; - ja kanske dig?
karin fattar inte först men sen så förstår hon och börjar skratta.

hahah alltså det låter verkligen inte kul men alltså ja det var det.


imorrn kommer håkan hit och hänger med mig karin och peter! det blir skoj. nu ska vi sova . eller nja om ett tag. puss

Kommentarer
Postat av: guess

anv: loggain
lös: paloggen

ta bort de där sen tack.. hoppas ni har kul där hemma! inte helt fel lördag inte. tror du vet vem ja e. hihi. :)

2008-02-03 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback