video killed the radio star

hej allihopa. förlåt för min usla uppdatering på sista tiden, har inte haft ork ! har vart mycket i skolan och födelsedag och släktkalas och gymnastikmiddag och scouter och små jobbiga ungar och karin och tobbe. inte för att jag klagar på att jag har mycket att göra men ibland hänger inte kroppen med märker jag, blir helt galet trött. som i onsdags då tobbe kom hit och vi var så jävla trötta så vi gick och la oss klockan nio, inte för att jag klagade för sova och vakna bredvid dig är det bästa jag vet. fick gå upp alldeles för tidigt i torsdags och nu kommer vi inte ses på nästan två veckor. gör ont i hjärtat.
i helgen har jag vart på gymnastikmiddag och dansat loss med elin. det var tillochmed en gubbe som drog av sig tröjan för oss. skit äcklig. skrattade tills jag nästan dog.  elin gjorde helt klart kvällen! sen resten av helgen var det scouter, jävla jobbiga småungar och en julia på dåligt / ledset humör av en jobbig anlednign (och onödig) och en för kall natt . frös som en gnu i jävla tippin så jag gick in och sov.  sen nån timme efter mig sigrid sen vid åtta kom karin. jag var klenast alltså. sen idag blev det bara hem och duscha och fixa mig sen kom släkten på kalas. mycket fina grejer ! pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback