YES

jaaaa nu har blogg.se slutat vara fucked up hoppas jag så jag kan börja blogga igen. det är verkligen sjukt jobbigt när det inte går att logga in då man verkligen har nånting man vill skriva av sig om. ajaaa.
just nu sitter jag hos karin. hon har precis gått ut med bella men jag orkade inte följa med (A) när hon kommer tillbaks ska vi käka frukost och sen ta mopparna till skolan. igår hade vi myskväll och det äger. du äger.
idag har vi skönaste dagen i skolan och efter den ska jag plugga. måste fixa klart inlämningar tills på fredag. och det = suger! menemn. på kvällen sen drar jag ner till scouterna. kan inte plugga heeela kvällen. På fredag blir det skolan sen är det bandynatten och vi brudar kommer ääääga! hah kommer bli så jävla kul. :D längtar massor !
men nu ska jag kolla om det händer nått kul nånstans. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback