true style baby

tjenare bloggen.
idag har vart en bra dag om man bortser från huvudvärken. skolsyrran sa att det var för att jag var så stressad över typ .. allt. så ja hon sa lite saker hon tyckte jag skulle göra så får se hur de blir. ikväll ska jag iallafall på fest med johanna! det om något kommer bli kanon. och imorrn skulle jag och mamma ha åkt till uppsala med hon tyckte de blev för stressigt så vi tar det nästa lördag, tur där hah. Imorrn kommer också tjejorna hit på middag. myspys. det blir singstar också ni kommer inte undan ;) hihi! det kommer bli en kanon helg ! därför börjar vi med en dusch sen kommer ju ellen hit om en tag och jag ska fixa hennes hår ;) fast innan det ska mamma fixa min låånga fläta i luggen. hoppas de blir bra. JUSTE!  jeanette kommer fixa mitt hår till balen och det äger! jaja. nu måste jag duscha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback