tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt

okej, i förra inlägget lät det som om jag inte ville komma in på den linjen jag valt, men det vill jag faktiskt!
jag är bara på ett konstigt humör just nu. vet inte varför. kanske för att min bästa vän ska flytta och det känns konstigt fast jag vet att det inte kommer bli så att vi glider ifrån varann,  och att vi har kanske hur mycket som helst just nu i skolan. pluggar livet ur mig känns det som. och det finns ingen ork alls. hatar det. vart är den julia som ville satsa på skolan ? hallå. snälla jag måste hitta henne. snarast. helst nu. eller efter träningen. puss

Kommentarer
Postat av: jules

tänk såhär: lunch med mig och karin på stan. inte långt ifrån oss alls heller! det kommer bli awesome :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback