over my head

hej allihopa. idag har det varit en ganska bra dag. i början av dagen var jag as glad och hade skit kul åt jens. jag blev tyvärr dissad av han (hah "inget att skryta om kanske") och jag skrattade så jävla mycket. det äger haha. sen så hade vi musik och jag failade på det äckliga provet. ska skriva omprov för att behålla vgt. han tyckte de va bäst, så visst. efter det deppade jag sönder och ville bara gå hem. men fick inte de för gunnel (jävla as) så jag var tvungen att pina mig igenom engelskan sen skyndade jag mig hem. det var det dåliga med den här dagen.

 
härmar jules lite och skriver en what-to-do lista ;

måndag- skriva klart loggboken, träna gymnastik med min knäppa handled
tisdag - balmöte; kanske borde börja med biljetterna? , efter skolan ska jag stänga på jobbet. hemma sju = tungt.
onsdag - göra klart temat om klimatet.  göra matteläxan, ta igen mer på matten
torsdag - redovisa om karin boye? dansträning, plugga engelska. scouter
fredag - först skola sen direkt till jobbet. sen ska jag nog vara med elin philip och kim i guess.
lördag - till johanna med brudar? i hope so
söndag - ta det luuuuugnt och vara med dom bästa
måndag - börja plugga till svenska provet
tisdag - börja plugga till so provet
onsdag & torsdag - skolan som vanligt i think
fredag - svenska prov som jag SKA ha mvg på .
lördag - fest med johanna? HOPPAS
söndag - gymnastikens dag. frösan kl. 10.00 kom dit och titta ! BJÖRN FYLLER 16 OCKSÅ <3



jag vill bara grina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback