ibland känns allt bara så jävla värdelöst.. som nu

hej kompisar! förlåt för den kassa uppdateringen. men ska jag vara ärlig har jag inte haft tid. har pluggat som ett as senaste veckorna. det suger. och har gjort mig till ett nervvrak. jag skojar inte. grinar för allt då jag är själv och när jag lyssnar på musik som påminner mig om saker osv. sen har jag haft ont i huvet i 8 dagar i sträck. är de normalt?
jag är så jävla trött på allt just nu. kan inte jag bara få somna. frågade mamma det idag hon tyckte inte det var en bra idé. synd. imorrn har vi so prov på andra värlskriget och om det går dåligt börjar jag grina. nej just de. har ju redan grinat över det idag. bra julia. vad bra du är på att vara stark och tro på dig själv, skit bra verkligen.
just nu skulle jag bara vilja ha nån. nån som vill krama mig tills tårarna slutar rinna och tills jag slutat skaka. nån som frivilligt sover bredvid mig varje natt för att jag inte kan sova själv. nån som älskar mig. på riktigt. men lycka till för mig för allt som har med mig och kärlek att göra brukar sluta i att jag ligger och gråter för jag är så jävla puckad eller liknande. bra. jag kommer inte undan de där jävla tårarna. FÖRSVINN! hatar er just nu.  nu ska jag sova och hoppas på en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Natalie

du klarar det ! Nu är det knappt 7 veckor kvar, sen är vi fria för ett tag ;)

Postat av: Linn

ha en bra dag :)

2008-04-27 @ 15:17:14
URL: http://lindeliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback