far to cool

tjena kompisar !
inatt sov jag , elin , macke och lina i husvagnen, as kul och as mysigt. jag var den enda som inte frös hihi! vi spelade guitar hero och det ägde jag på .. ellerrr.  just nu sitter jag och lyssnar på en låt på repeat, och har gjort de i en timme ungefär. haha snacka besatt. ikväll kommer hanna och carro och deras familys hit ! vi ska väl käka och så .. sen ska jag hanna och carro dra till nån fest där adam och dom är. haha, kan nog bli kul.
jag sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig.. vilket i-lands problem va! haha . nej men jag hittar säkert något! imorrn ska jag jobba också.. fett tungt men vad gör man inte för lite pengar ?
och vill säga förlåt för att jag inte skriver ett dugg sammahängande. men orkar inte de just nu!


men juste, ni måste jju höra låten !! den äger . kusin ludrig skicka den till mig ;)




HA VÄRLDENS BÄSTA VALBORG ÄLSKLINGAR. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback