dagens rubrik

helloo folks. hoppas ni mår bättre än mig. jag tror faktiskt min hals äter upp mig inifrån. alltså det både svider , kliar och känns som nån river mig i halsen. absolut inte skönt.
idag var det iallafall gymnastikens dag! det var hur roligt som helst. min och elins grupp var så himla duktiga. jag var så stolt! låter som en mamma men faktiskt, dom var grymma! sen med vår grupp gick de också skit bra.
trampetten gick nice förutom att jag höll på att missa plinten när jag gjorde skruvolten typ, haha men som tur var gjorde jag ju inte de nu. sen så var jag amy diamond och min mormor trodde jag sjöng, när jag mima. HAHA. gymnastik är nog världens bästa sport. nu ska jag plugga andra världskriget sen ikväll blir det nog häng med elin wiiken och jaken. tror jag? hihi. PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback