these walls don't lie

okej. måste bara klargöra en sak för allihopa nu ; tjejer kan vara kompisar med killar utan att dom är tillsammans.
det stör mig att det går massa rykten om att  "dom är tillsammans", "dom hånglade i korridoren". alltså vem orkar ? Inte jag iallafall. Det är tillochmed enklare och umgås med killar än med tjejer, dom är inte så himla lättretade.
och han är min bästa kompis. OCH VI ÄR INTE TILLSAMMANS!  nu vet alla det också. så sluta prata skiiiiit nuva!
och jag anar att alla förstår vem det handlar om så skriver inte de heller !






hahahahah du är sjuk i huvet älskling ;


image94

Kommentarer
Postat av: jules you know who ;)

jag vet vad du menar! så sjukt irriterande. man kan ju aldrig få vara vän med vem man vill! PS. ska vi köra med brun utan sol så vi smälter in bredvid karin imorgon? eller... så tar vi bort henne från jordens yta

Postat av: negerballe

hahaha ja ni vill ta bort mig !! man kan inte hålla något hemligt :D jullan jag vet vem du menar :P

2007-11-08 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback