stars in their eyes

den här helgen har vart asskön, först i fredags så sov jag hos karin,
vi badade bubbelbad och bastade! aaaasskönt att umgås med dig gumman.
haha som om vi aldrig gör de annars menmen.
på lördan så kom emelie, och hennes mamma&syrra och hämtade oss,
vi åkte till guc och jag var mest med som stöd och kollade. astråkigt hahhah!
men jag och frida fick glögg då var vi superhappy.
sen drog karin till viktor då åkte vi in till stan och jag mötte upp hanna,
köpte min nya vinterjacka så nu kan jag inte vänta tills jag får gå till skolan imorrn! hihi
sen tog jag och karin samma buss hem och det var fyllebråk på bussen nahahha!
jag gick till pernilla och käkade sen kom elin & hämtade mig så åkte vi till henne,
sov där och vi busade och lite så .. hah lite vill jag glömma kanske menmen!
nu ska jag snart gå ner och göra mig i ordning och sen vänta på att en nörd ska ringa!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback