nanan tråkigt har jag också

JAG ÄR: glad
JAG SOVER: helst inte själv
JAG BLIR GLAD NÄR: när jag ser dig
VEM KRAMADE DU SENAST? hm. det var nog sofia
VAD SA DU SENAST? hej till min granne
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: the green ones
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: hanna!
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: mera pengar
VAD HAR DU NU: riktiga vänner
HAR DU SNYGGA SKOR?: jaaharå
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: åtta
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: men jaa jag ska gå upp snart
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: yesman
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: nej jag saknade dig
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: the voice
KAN DU SPELA FOTBOLL?: om jag kan!
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: emma hellman
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: emma hellman
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: johanna
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE: anton
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: rekan
SENASTE MAT DU ÅT: macka med philadelphia och skinka!
SENASTE FILMEN DU SÅG: fjorton suger
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: lisa miskovsky - please

NAMN: Julia
FÖDD: 1/12 92
GJORT IDAG: vart i skolan och pluggat
VAD DRACK DU SENAST: water
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: först skolan sen mya med ellan!
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: var i uppsala på öppet hus på internationella
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: inte en enda
OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: basshunter ahhah
OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: lw again
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: like all the time
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: i miss you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback