du är fan magisk

lasse igår var underbart! åh kunde stått där hela natten hur ont jag än hade i fötterna och benen.
och sen blev vi hämtade av jennys pappa! vi kom hem ungefär vid tolv tror jag? då sov jag iaf.
idag var de lite halvtungt att gå upp , men sen släppte tröttheten efter ett tag :)
och imorgon har jag fullt upp ;
7.40 tandläkarn, bedövning och borra? eller nått , läskigt iaf
8.20 börjar skolan och dit ska jag vara tills
12.50 då går jag och åker till uppsala för tandläkarn igen
14.30 ska jag vara hos tandläkarn på bara vanlig koll ?
15.00-17.00 ska jag hinna äta & grejsa på stan med mamma & karin
17.00 börjar öppet hus på internationella ,
20.00 ska vi ha hunnit vart på lundellska också. ojoj!
sen blir det buss eller bil hem, beror på om mammsen väntar på oss eller inte!
men hampus har nu förklarat för mig alla lokalbussar som går direkt till stora torget nahah, känns bra

och nu ska jag plugga idrott! älskar ju att läsa om muskler och sånt skoj.
/ j

Kommentarer
Postat av: karin

vi skulle ha haft idrottsläxan tills idag hum undra om det blir nått förhör på fredag AAHA nej vi säger att det inte blir det hahaha :D

2007-11-13 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback