det är stockholm serenad

har haft världens bästa helg!
fredag - mys&promenix med elin&josefine
lördag - tjejmiddag hos karin med bruuuudarna. det var så kul! har inte garvat så mycket på samma kväll på länge,
natten avslutades med att vi gick o la oss typ två, sen klockan fyra kommer peter & jonte in i karins rum och försöker väcka oss och dra med oss ut på promenad, vi blir arga och vägrar, och dom börjar sjunga snapsvisor och ELOISE! jonte kunde fan hela.. hahahahha, men vi vägrade och karin ropade på mimmi hahah. och sen så när vi vaknade på morgonen hade dom gjort mackor och allt åt oss mitt i natten! haha ogulligt ;)
söndag - åkte hemifrån karin nio för att hinna käka lite frulle innan jag och elin skulle träna våra småbarn! det gick prima och sen åkte jag hem och fixade mig och sånt innan jag och karin drog till uppsala och träffa coolingar ;)
sen åkte vi hem med nån buss så vi var hemma typ kvart i tio. då åt jag middag sen sov jag. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback