maybe i'm amazed

har inte skrivit på ett tag för mitt internet har vart out of function
men som tur är har jag en pappa som spenderar hela dagarna framför en skärm
så han löste mitt stora problem på en kvart.




skolan är tung,
alldeles för tung för mig.
jag bröt ihop igår
låg och grina vid köksbordet för att jag helt enkelt var stressad
och inte bara över skolan,
jag är så rädd att jag inte ska räcka till och vara en bra kompis,
du gör mig förvirrad
och min moster har precis opererat sig.
och sen väger det tungt med skolan.
det har inte släppt än
så jag kan bara säga tack till konfan , för dom har prickat in lägret på precis rätt vecka.


nu ska jag se på oc och dra ner rullgardinen och stänga dörren.
som jag alltid gör. det är bäst så

Kommentarer
Postat av: karin

haha OC nörd =) vill du komma och se oc med mig någon dag jag har förra avsnitten på vhs HAHAHA puss älskar dej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback