snodd!

Namn: Julia
Smeknamn: valfritt
Födelsedag: 1 december
Födelseort: Skarpnäck
Ögonfärg: blågröna 
Hårfärg: Blond
Pluggar/Jobbar: skolan
Familj: Mamma, pappa, och en bror

FAVORIT...
Färg: har ingen favorit
Plats: sängen datorn
Land: Grekland
Spel: buzz hah
Drog: musik och vänner
Film: hitta nemo
Djur: små
Affär: gina!
Serie: the oc
CD: lars winnerbäck
Café: ekan
Skor: ska köpa nya
Internetaktivitet: msn och pea hah

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: varje dag
Gnälla: på pappa mest
Skrika: hah händer väl
Sova: oftast
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: inte direkt
Ta mediciner du inte borde ta: matildas ipren
Vilja dö: NEJ
Drömma mardrömmar: jappp
Drömma sexdrömmar: hah neppp
Ta droger: bara ipren
Försöka vara annorlunda: bra som jag är
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: konfa ohyeas
Gå i skolan: när jag måste
Röka: nope
Ljuga: kan väl hända
Hata folk: utan att jag säger det
Lita på folk: vissa

NÄR...
Åt du senast: halvtimme sen
Läste du en bok senast: förrgår typ
Var du på konsert senast: haha i somras
Köpte du något senast: igår! godis på konsom
Svor du senast: idag på dagis! haha
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: nyss på mami
Är det sommar: MAJ TILL AUGUSTI

VEM...
Saknar du: ebba som är typ hundra mil bort
Vill du döda: ingen faktiskt ;D
Rörde dig sist: pratade med mamma i dörröppningen
Vill du slå: alla
Kysste dig sist: ;)
Vill du kittla: hahh
Kramade du sist: Pontus
Vill du prata med: Felicia
Skrek du på sist: Pappa
Vill du vara som: mig själv
Gjorde dig riktigt glad senast: björn
Fick du sms från senast: Mamma
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU...
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: inte direkt
Tvångstankar: inte vad jag kan påstå
Någon annan psykisk sjukdom: ingen känd iallafall
Skadat någon: hahah ja
Färgat håret: nej
Brutit några ben: inte än
Några piercings: bara öronen
Några tatueringar: nepp
Egen dator: självklart
Gjort bort dig rejält: hör till livet
Bra självförtroende: sådäär
Komplex: ja förfan
Kysst någon: hah yes
Sagt jag älskar dig till någon idag: jaa
Varit kär: har hänt
Blivit kär i någon på nätet: nej inte som jag kommer ihåg
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: livet är bra hårt
Stulit någonting: haha godis på ica med mormor
Lämnat landet: absolut
Rymt hemifrån: när jag avr yngre säkert
Tuttat eld på nåt: haha ja


HUR...
Går du: snabbt
Svarar du i telefonen: jullan speaking
Fördriver du tiden: datorn haha
Mycket pengar har du: inte för mycket iallafall
Tjänar du pengar: händer
Bäddar du sängen: aldrig
Ofta diskar du: diskmaskin
Ofta städar du: inte ofta
Går det på jobbet: jorå
Många stör du dig på: finns en hel del
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag
Mycket äter du: för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback