snodd snodd snodd

Lyssnar på just nu: kent                                                                            
Jobbigaste skolämnet: fysik
Favoritcafé: ekan! hah
Största som händer Vinter/vår: Konfaläger / Skåne
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya jacka!
Längd: 170 cm
Byter gärna garderob med:  Rachel Bilson
Vanligaste färgen på mina kläder: olika varje dag
Jag doftar: DKNY red delicious
Min yngsta kusin heter: Lukas
Byxa eller kjol? byxor
Så många skor har jag: räknar inte så ofta
Du trodde att han skojade när han sa: ?
Senast utlästa bok: Havets djup hahah
På Rasterna i skolan: bibblan! yeay
Mitt rum kan beskrivas som: kläder pryder mitt golv
Mig själv med tre ord: glad töntig och fåfäng
Jag ville bli när jag var liten: modell
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback