meh det känns så pyrt bara

jag ler, som om det finns något att le åt,
jag skrattar, som om det finns något att skratta åt,
jag gråter, som om det finns något att leva för,
jag går, som om det finns någon att gå till,
jag springer, som om det finns någonstans att springa,
jag pratar, som om det finns någon att prata med,
jag lyssnar, som om det finns något att lyssna på,
jag förstår, som om det finns något att förstå sig på,
jag lever som om det finns något att leva för!




RYCK UPP DIG JULLAN. imorrn ler du igen och allt är bra igen,
mamma kommer hem från norrköping  och pappa kommer hem med bilen
och ni ska ha gymnastik på idrotten och du får träffa johanna.
och på lördag får du träffa hanna och julia p.
så le nu julia. visa dig inte svag, såsom dom vill se dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback