tredje juli

hejhej ;) idag har jag mamma moster alice nils oskar vart i öregrund och badat, sen kom björn och då badade vi, men det var så kallt så vi bara doppade oss, sen gick vi och köpte glass, sen hälsade vi på julia som har det roligaste sommarjobbet hah. Sen så gick vi tillbaks och solade i några timmar till, sen skjussade vi hem björn sen gick jag och mamma en sväng i öregrund =) sen åkte vi hem och handlade,


Och imorrn åker karin till malta,
bara jag tänker på det blir jag gråtfärdig, alltså tänk att vara utan dig i TRE veckor
att inte kunna ringa dig på kvällen och komma över bara en stund
att inte kunna prata med någon om sånt bara du förstår.
kommer sakna dig sjukt mycket



image34


pusspuss, j


a ; jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Än har jag inte doppat mig, men det är kanske heller inte så konstigt med tanke på det dåliga vädret vi har haft.

Postat av: jules såklart

klaga inte på mitt sommarjobb haha!

2007-07-04 @ 22:52:03
URL: http://jululia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback