naha

idag har jag vart i uppsala och vart med christoffer och rasmus minnsann. skojskoj.




jag orkar inte skriva nått annat men björn döda mig inte ;


Vad heter du på msn just nu?
julia,

Som personligt medelande?
ingenting

Hur många är online?
37

Hur många kontakter har du?
335

Använder du Windows Live Messenger?
yes

Vad har du för status?
online

Vilka pratar du med?
ingen hah,

Vem är roligast att prata med av dom som är online just nu?
elin men hon är inte vid datorn den lilla myggan

Vem & vad tycker du om den 8:de personen på din msn?
eh, känner honom inte så bra

Vem pratade du med sist?
björn

Har du dig själv på din msn?
haha ja

Hur många % av alla dina, brukar du chatta med?
eh orkar inte räkna

Brukar du trycka på "Esc" elr krysset i hörnet, när du ska stänga ner en konversation?
olika , hah

Hur många ggr loggar du in på msn på en dag ungefär?
två tre hah,

Säger många till dig, på msn att du är snygg?
nej, har ett kort på mina ben

Ett ord & mening, du brukar skriva ofta på msn?
puss & hah

Gillar du msn?
det bästa som hänt mig va

När ska du logga ut från msn?
snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback