haha

Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne.
 Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma.
Ditt yrke är de din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att
göra eller helt enkelt inte tycker om.
 Du har lika många barn som piercingar (örhängen räknas) Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig
 och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.


såhär blev jag ;


Jag heter ingenting eriksson. Jag bor i Uppsala och är 46 år. Jag är egen företagare och mina intressen
är att städa, plugga och fylla år sent på året. Jag har två barn och jag har vitt hår och blåa ögon.
Jag lyssnar på dansband och schlager, min favorit artist är daft punk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback