giftig

igår åkte jag och min familj in till uppsala och var på mio och lite sånt,
sen så kilade jag och mamma in på gränby en snabbis och vips hade jag ett par nya skor och en piké.
hah serious shopping , det tog tjugo minuter. 
sen då vi kom hem somnade jag i soffan , hej ovanligt.


och idag sov jag till tolv
det är sjukt mycket för länge och jag kommer aldrig bli trött inatt
igår kväll var jag hos sara först , sen så åkte vi hem till emil hah,
där var sofie maria emma victor john matte jocke och sebastian
sen kom josse också.
sen när jag skulle åka hem typ sprängdes mitt backdäck och jag var tvungen att GÅ hem i det helvetes jävla pissregnet, så nu är jag typ förkyld också. tack för deva



och snart kommer farmor och farfar och fikar ,
ska klä på mig nått annat än mjukisbyxor nu,
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback