23/7

nu är jag hemma efter en underbar vecka i skåne
jag och mina tjejer har haft så sjukt kul!!
träffade freddy gjorde jag också, det var så kul att träffa han igen, alldeles för länge sen!
men jag ska åka till honom nån helg och så :) kulkul.
sen så har vi badat och sooolat.
så nu är jag brun
sen på avslutnings saken kom timo räisinen (stavas?), melody club, petter , sebastian karlsson och kungen!
det var världens drag då 20 000 pers sjöng med alltså, fettt!
sen på tåget hem raggade jag och jossan upp några killar som vi spelade kort med ;)
hah en av dom sa att jag skulle gissa hur gammal jag var;
jag gissade på att han var typ 15, 16 år ,
skämdes lite då han sa att han var nitton och drog fram körkortet ,
menmen, det var skoj iaf!


idag har jag mamma & min stackars pappa som stuckat sin fot haltat runt ner på torget och letat efter crocs åt pappa, men ingen hade beiga eller benvita typ ;/ ackack.

men nu ska jag ner och äta lunch! puss



image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback