sweet miss blue

idag skulle jag se julkalendern som sagt. 07.00 ringer alarmet. 07.48 vaknar jag efter att ha somnat om.
pain. bara att skynda sig. hinner inte äta frukost, och har missat julkalendern! perfekt start på veckan va?
i skolan var det as soft, bara ep & slöjd, sen drog vi till bruks och hängde. jag hade egentligen inget där att göra eftersom jag ska gå i uppsala menmen! kikade lite på sam , omvårdnad och hängde med björn till wihlem haglund (stavas?). och nu ska jag ha syjunta med mig själv eftersom lina tyckte jag passade som gammal tant. gulligt av henne! och kanske för att jag måste bli klar med mina raggsockor jag stickar på slöjden.. sen blir det gladan med världens bästa lag. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag känner mig så snäll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback